woensdag 2 maart 2011

Heartswap

Mijn berichtje over de hartenruil is te vroeg.
Ik had 1 maart beloofd maar eigenlijk "mogen" we pas 5 maart onze hartje showen.
Alleen ik kan niet meer wachten hoor......Dus hierbij mijn gekregen hartje van Esther

Wat een vrolijk hartje he, heel erg voorjaars en zo heel anders dan het hartje dat ik heb gemaakt voor Annelies






Ik vind het een geslaagde ruil, dank je wel voor het hartje Esther en dank je wel voor de organisatie Katrien!!

Lieve Groetjes
Tertia

10 opmerkingen:

  1. Dat is een heel leuk hartje zo in het voorjaar.maar Tertia, wat heb jij een PRACHTIG hartje gemaakt voor Annelies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tertia,

    Wauw wat een prachtige hartjes, ze zijn beide geheel anders, maar beide zo mooi !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn inderdaad echt 2 heel verschillende hartjes hé? Maar allebei erg leuk vind ik!
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel verschillend maar ze zijn beide leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide hartjes zijn erg leuk. Ook al zijn ze zo verschillend.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind alletwee de hartjes erg mooi, een goede ruil dus.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Terray, wat leuk mijn hartje voor jou op je blog terug te zien, Ik vind het ook een leuke ruil, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi
    Wat je gekregen hebt maar ook wat je gemaakt hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!