dinsdag 30 november 2010

Mooi of Lelijk??

Ik vind m mooi.
Alleen ik heb er helaas geen ruimte meer voor en daarom staat deze zeer aparte chinees-achtige kast/secretaire te koop







De kast is zwart/groen gemeleerd met schilderingen in het geel/goud/ecru kleurig.
De klep boven kan neergeklapt worden, zodat je er bijv. aan kan schrijven. Met daarachter veel opbergruimte.
Daaronder zitten 4 laadjes en verder open opbergruimte.

Afmetingen:
1.03 breed
0.46 diep
1.11 hoog

Heb je interesse, vragen of wat dan ook.
MAIL me maar.
De vraagprijs van deze kast ligt rondom de 75,- euro.

Lieve Groetjes
Tertia

2 opmerkingen:

  1. Wow.. wat een aparte kast zeg! Hoe kom je er aan? Erfenis of iets dergelijks?

    Het is niet mijn smaak, dus aan mij zul je het helaas niet kwijt gaan raken ;o)

    Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even op je blog rondgeneusd. Leuke blog en je stitcheries zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!