donderdag 7 oktober 2010

Wat eten we vandaag??

Die vraag zal vast vaker gesteld worden.
Elke week maar ik dan ook een weekmenu, meesta gebeurd dit op de donderdag, want op die dag die ik nl de boodschappen.
Omdat koken toch wel (ook) een hobby van mij is, zoek ik met veel plezier een gevarieerd weekmenu samen. De ene week eenvoudig, maar soms ook met een aantal "probeer" recepten. Deze recepten vind ik overal, uit de ah, op internet of een kookboek.

Vanaf nu zal ik aan de rechterkant van mijn blog, mijn weekmenu neerzetten. Misschien kan ik iemand helpen wanneer de vraag gesteld wordt "wat zullen we vandaag weer eens eten..."
En dan af en toe een blog met een lekker, goed (probeer) recept ;-)

Lieve Groetjes
Tertia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!